msptuffingen

Alla inlägg under juli 2011

Av msptuffingen - 22 juli 2011 09:16

Nu ska jag till landet så det blir inte mycket bloggning idag och imorgon! :)


Hejdå   

Av msptuffingen - 20 juli 2011 17:56

Om ni undrar om ''JAAA:et'' Så är det för jag har vunnit looktävlingen! (Zoo)   

      


De här är mitt 8:de pris! :'D Men såklart är det någon som klagar:

  

Säger nt namnet, för jag vill nt hänga ut ngn i bloggen! :) (bakgrunden är min artbook)


p.s kan ni ge mig autos, väldigt lite kvar till lvl 13!


Nu ska jag är good kinamat så hejdå, bloggar mer sen!


// isabella.00 ♥

Av msptuffingen - 19 juli 2011 21:09

ÅÅÅÅÅÅÅ!!! Mamma och pappa tittar på ''morden i midsommer'' Så SCAARY!! Gömmer bakom datorn för att nt se ngt! xD Ett tips titta nt på ''morden i midsommer''! Då kommer ni få mardrömmar!    Precis som jag fick! En en gång: SCAARYY!!


// isabella.00 ♥

Av msptuffingen - 19 juli 2011 19:02

Haj, haj! (Jag pratar sommarlovsmorgonspråket xD) Jag är isabella.00   (Asså på msp! XD) Jag kommer blogga om msp, och lite annat!   WOHOO! Asball smiley!   Förresten här kommer lilla jag:  

Eller .. STORA, jag! xD Här kommer en bra låt med en bra kändis!






Last Friday Night - Katy Perry:


// isabella.00 ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


och välkommen till min MSP-blogg! :) Hoppas du läser och kommenterar på bloggen! :) //Msptuffingen!

Sök i bloggen

Musik ;D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards